Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Arena Plaza

Kapcsolódó oldal:
  


2011 június 2-án az Arena Plazában nyitotta meg legújabb, budapesti üzletét a New Yorker német divatcég.
(logsped)
2011.06.02.


A világszerte ismert Gant prémiumkategóriás márka, mely az amerikai hétköznapi stílust és az európai eleganciát és minőséget ötvözi, július első hetétől a vásárlók rendelkezésére áll a nagy divatmárkák által kedvelt Arena Plazában.
(logsped)
2009.06.12.

A Franciaországban a fehérnemű piacon meghatározó szerepet betöltő DIM februárban megnyitotta első önálló fehérnemű szaküzletét Magyarországon az Arena Plazában.
(logsped)
2009.02.20.

Az Aréna Plaza fennállásának egy éves évfordulójára egy teljesen új, markáns arculatot vezet be.
(logsped)
2009.03.17.

Az új BKV menetrendnek köszönhetően 178-as és a 95-ös buszjárat egy Arena Plaza névre keresztelt megállóval bővült.
(logsped)
2009.03.17.

Több ezer ingyenes parkolóhely csak az Arena Plaza teremgarázsában.
(logsped)
2008.08.12.

Az Arena Plaza 7000 négyzetméteres tetőteraszán a hét minden napján bárok, kávézók várják a pihenni, kikapcsolódni vágyókat.
(logsped)
2008.06.03.

A következő kuponos "Arena Szerda" május 14-én lesz.
(logsped)
2008.04.28.

Októberben nyílik Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontja

A Plaza Centers által fejlesztett Arena Plaza Mall, mely Magyarország legújabb, második generációs bevásárlóközpontja 2007. október 30-án nyílik meg. Az Arena Plaza a bevásárlóközpontok új generációját képviseli több mint 180,000 m2 beépített területtel.


A bevásárlóközpont Budapest központjában, a korábbi lóversenypálya területén épül a Kerepesi úton. Az új generációs bevásárlóközpontban közel 200 kiskereskedelmi üzlet kap helyet két emeleten, bruttó 65,000 m2- en. Az épületben külön szinten kerül kialakításra a nagy területű szórakoztató központ egy 22 termes Cinema City multiplex mozival és Magyarország első, három-dimenziós élményt nyújtó IMAX mozijával.

Az Arena Plaza üzleteinek jelentős része már bérlőre talált, amelyek között olyan ismert nemzetközi márkák vannak, mint a ZARA, a H&M, a C&A, a TOMMY HILFIGER és a LACOSTE. A Cushman & Wakefield ingatlan- tanácsadó az Arena Plaza Mall bérbeadó ügynöksége.

"Az Arena Plaza bevásárlóközpont felkeltette a nemzetközi kereskedelmi láncok érdeklődését. Többek között a Boss, a Polo Ralph Lauren és a Paul & Shark márkákat forgalmazó német áruházlánc, a PEEK & CLOPPENBURG több mint 4,600 m2-es első magyarországi áruháza is az Arena Plaza-ban nyílik meg." - nyilatkozta Szabó Viktória, a Cushman & Wakefield kiskereskedelmi üzletág vezetője.


Az Arena Plaza kínálatát a 10,000 m2-es Tesco hypermarket, éttermek, kávézók, és széleskörű szolgáltatások gazdagítják. A vásárlói parkolók az épület alatti kétszintes mélygarázsban lesznek több mint 2,800 autó részére. A "vásárlóbarát" szempontok alapján kialakított központ tágas belső terei és ovális forma-világa visszaidézi a korábbi lóversenypálya hangulatát. Az Arena Plaza épületét egybefüggő parkosított terület köti össze a Kerepesi úttal, mely kikapcsolódási lehetőséget kínál a látogatók számára.


Arena Plaza, információk ->>>



ÜZLETEK, SZOLGÁLTATÓK  >>>



Arena Plaza Magazinn pdf, üzletek térképek stb. ->>>



Cushman&Wakefield
Arena Plaza Mall Exclusive Letting Agency
Arena Plaza Mall kizárólagos értékesítési ügynökség


1052 Budapest
Deák Ferenc utca 15.

Tel: (1) 268 1288
Fax: (1) 268 1289

arena.plaza.mall@eur.cushwake.com
www.cushwake.com


(logsped)

2007.07.16.
Aréna Plaza megnyitása

Rekordlátogatottság az Aréna Plaza megnyitóján és az azt követő napokban!

A hazai plázák történetében rekordnak számító kilencvenezres tömeg volt kíváncsi az Aréna Plaza több mint kétszáz üzletére. Az indulási nehézségek ellenére hömpölygött a tömeg a kétszintes, több mint 60.000 négyzetméteres gigantikus üzletközpontban. Jónéhány üzletnek rekord bevétele volt. A ház kereskedői készülnek a plaza rajongók ünnepek előtti rohamára.











A számtalan újdonságot kínáló üzletek mellett az épületben található színpadon mindennap népszerű sztárok szórakoztatják majd a látogatókat és januárban várhatóan a rendkívüli érdeklődéssel várt háromdimenziós mozi is megnyitja kapuit.

Az érdeklődés a plaza második nyitvatartási napján sem csökkent, többezres tömeg válogat változatlan vásárlási kedvvel az üzletekben. (PF)
(logsped)

2007.11.25.
IMAX mozi az Aréna Plázában

Ismeretterjesztő filmekkel várja majd a közönséget jövő évtől Magyarország első háromdimenziós IMAX mozija, mely január 17-én A mélység titkai című alkotás vetítésével nyílik meg a budapesti Aréna Plazában - közölte a Cinema City International (CCI) és az IMAX PR-vezetője



A 400 néző befogadására alkalmas IMAX-teremben, ahol speciális szemüveggel lesz élvezhető a térhatás, 40-45 perces ismeretterjesztő filmeket láthat majd a közönség, kéthavonta változó programmal. A nyitást követő első két hónapban A mélység titkai című film mellett a T. Rex című, dinoszauruszokról szóló alkotást vetítik majd.

Buda Andrea elmondta, hogy bár egy speciális technológia segítségével más filmeket is át lehet alakítani úgy, hogy az megfeleljen az IMAX sajátosságainak, a folyamat magas költségei miatt Magyarországon egyelőre csak eredendően térhatásúnak készült alkotásokat vetítenek majd.

Az újonnan nyílt plázában további 22 terem nyújt kikapcsolódást a mozirajongóknak. A megaplex mozi befogadó képessége 3500 néző. Mooky Greidinger, a CCI tulajdonosa nyári sajtótájékoztatóján - amelyen még késő őszi nyitásról beszélt - elmondta, hogy a 23 moziterem közül öt úgynevezett VIP-terem lesz, amelyet cégek, baráti társaságok bérelhetnek ki.

A jegyárak - a szervezők elmondása szerint - nem lesznek sokkal magasabbak az átlagos multiplexes mozijegy-áraknál. (PB)
(logsped)

2007.11.25.
Megrohanták a vásárlók az új Electro World áruházat

Jól indult az Electro World az Arána Plázában, az első négy napban ugyanis közel 13000-en vásároltak az új áruházban.

Ezen időszakban 40 000 árucikk kelt el. A legkelendőbbek itt is az év "slágertermékei" voltak, így az LCD és plazma televíziók, a Playstation2, de szép számmal vásároltak laptopot, multifunkcionális nyomtatót, mobiltelefont, mosogatógépet, mosógépet és porszívót is. (PF)
(logsped)

2007.11.25.
Plázapiac: a méret a lényeg?

A bevásárlóközpontok méretei fogják meghatározni a magyarországi plázapiacot, a nemzetközi láncoknak ugyanis több ezer négyzetméteres területre van szükségük, és oda települnek, ahol ezt megkapják - véli Galyas André, az Aréna Plaza igazgatója.

A korábban az Árkád bevásárlóközpontot irányító szakember szerint az Aréna etalon a hazai piacon, és a következő plázák hasonló bérlői mix összeállítására törekednek majd, ami csak a méretek növelésével érhető el. A másik út a prémium szegmensre való specializálódás lehet, erre azonban korlátozott a kereslet.

Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontja, a 180 ezer négyzetméter beépített területen 65 ezer négyzetméter kereskedelmi felületet kínáló Aréna Plaza megnyitásának késlekedéséről Galyas elmondta: a november 15-én történt háromórás csúszás annak tulajdonítható, hogy néhány műszaki beállítás nem készült el időre, a korábban ígért október 30-i nyitáshoz képest pedig azért késtek, mert néhány üzlet nyitása még nem volt megoldható.

Az Aréna megjelenésével biztosan veszít vevőket az Árkád, a Westend és a Mammut, de a januári leértékelések lecsengése után egészséges egyensúly állhat be a budapesti plázapiacon - fejtette ki a Napi Gazdaságnak Galyas André (NG)
(logsped)

2007.11.25.