2011 május végétől már iPhone, BlackBerry, Windows Mobile és Androidos készülékeken is követhetjük a szállítmányok útját.
A TNT expressz szállító vállalat új okostelefon-alkalmazásokat vezet be ügyfelei számára. Az új szolgáltatás segítségével, amely 2011. május végétől érhető el, még könnyebbé válik a szállítmányok nyomon követése. Az ingyenesen elérhető applikációkkal ugyanúgy, mint a webes felületen, a fuvarlevélszám vagy hivatkozási szám megadásával lehet tájékozódni a feladott csomagok útjáról. Mostantól kezdve ehhez elég, ha mobiltelefonunkról beütjük a megfelelő adatokat.
A világszerte elérhető új szolgáltatás iPhone, BlackBerry, Windows Mobile és Androidos készülékekről vehető igénybe. A szállítmányok nyomon követése csak az első lépés, a TNT tervezi ezen szolgáltatások továbbfejlesztését és kiterjesztését is. Ezek között szerepel például, hogy az alkalmazások hamarosan minden ország hivatalos nyelvén is elérhetőek lesznek.
A szolgáltatás a http://expressmobile.tnt.com linken érhető el.
A TNT ezzel tovább erősíti elkötelezettségét az elektronikus szolgáltatások folyamatos fejlesztése mellett, ezzel is mind magasabb színvonalon kiszolgálva a fokozódó technikai igényeket. A most bevezetett okostelefon alkalmazásokat megelőzően is számos szolgáltatás volt elérhető mobiltelefonok segítségével. Így például sms-ben illetve WAP-on keresztül szintén nyomon követhető volt a szállítmányok útja, PDA készülékekkel pedig lehetőség volt a tranzit idő és a fuvardíj ellenőrzésére, illetve küldeményfelvételt is lehetett kérni.
(logsped)