Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kapcsolódó oldal:  



A Waberer’s 100 új Kögel Mega Rail pótkocsit rendelt meg

A Waberer’s International Zrt. a járműflottája bővítésének keretében megrendelt 100 darab Kögel Mega pótkocsit Ro-Ro felszereléssel.

A Waberer’s Európa legnagyobb saját tulajdonú FTL (full truck load) közúti vontató flottát üzemeltető cége környezettudatos vállalatként, a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyó haszongépjárművekkel bővíti folyamatosan korszerű járműflottáját, ezért is döntött a multimodális Kögel pótkocsik mellett.



A Kögel Mega pótkocsik

A Mega pótkocsik tökéletesen használhatók hagyományos, standard szállítási feladatokhoz és nagy mennyiségű áru szállításához is. Három méteres tiszta belmagasságukkal hihetetlen mennyiséget képesek szállítani, és ideálisak az autóipari szegmens just-in-time kiszolgálására. A szériatartozék mechanikus-hidraulikus emelőtető több mint három méterre növeli az oldalsó és hátsó rakodónyílás magasságát, így egyszerűen rakodható be és ki három egymásra pakolt rácsos konténer. Az alapfelszereltséghez tartozó Kögel Integral tetőponyva megkönnyíti a nyitott tetővel végzett műveleteket. A tetőponyvába épített tetőhevedereknek köszönhetően letűnt a lelógó hevederek korszaka, és nem fordulhat elő, hogy a hevederek beleakadnak a rakományba. A Mega pótkocsik természetesen DIN EN 12642 XL tanúsítvánnyal rendelkeznek.

Tökéletes megoldás multimodális szállítmányozáshoz

A multimodális szállítmányozáshoz készült pótkocsikat megerősített alvázkerettel látták el. A keretbe épített megfogóperemnek, a befogó-ponyvavédőnek és a sínkivitelű speciális tengelyeknek köszönhetően a pótkocsik vasúton is szállíthatók. A megrendelt 100 darab Mega Rail rugalmasan átrakható a leggyakrabban használt zsebes vasúti kocsikra. A pótkocsik a kísérő nélküli hajós és kompos szállításhoz opcionálisan ro-ro felszereléssel is rendelkeznek, melynek része egy 8 mm vastag, zárt csúszólap, 4 pár, 12 000 kg ellenőrzött teherbírással rendelkező nehézrakomány-rögzítő gyűrű, valamint egy a DIN EN 29367-2 szabványnak megfelelő tábla is.

Személyre szabott megoldás a Waberer’s számára

Annak érdekében, hogy a napi használat során biztosított legyen a pótkocsik elülső belső falainak védelme a sérülésektől, opcionálisan egy 2 mm vastag és 1250 mm magas horganyzott acéllemezzel látták el őket. Az elölről hátra tolható tetőszerkezet még egyszerűbbé teszi a felülről történő rakodást. A pótkocsik ponyváját úgy alakították ki, hogy azok ellenállnak a rongálásnak, mivel 160 x 160 mm-es osztással acélszálat építettek a ponyvákba, ami megnehezíti a lopást, és távol tartja a potyautasokat. Az egyedi felszereltség része továbbá a két tartóval rendelkező ponyvazsinór, további két sor léczseb, egy abroncsnyomás-felügyelő rendszer, valamint sok egyéb kiegészítő.

KTL-bevonat: tartós korrózióvédelem

A Kögel Mega pótkocsik esetében a Nano-Ceramic technológia, a KTL-bevonat, valamint a záró UV-fényezés biztosít tartós védelmet a korrózió ellen.

„A Waberer’s elkötelezett az innováció iránt, és igazodva az állandóan változó piaci igényekhez és körülményekhez folyamatosan növekszik. Partnereink – mint a Kögel is – nap mint nap hozzájárulnak szakértelmükkel fejlődésünkhöz.” – nyilatkozta Lajkó Ferenc, a Waberer’s International Zrt. vezérigazgatója. „Bővített flottánk segítségével továbbra is azon dolgozunk, hogy magas hozzáadott értékű megoldásokat nyújtsunk egész Európában.”
(logsped)

2017.05.02.