|
FŐOLDAL |
 Logisztika |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
 Spedició, Fuvar. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
 eTudakozók |
| |
| |
 Térszerkezet |
| |
| |
| |
Kapcsolódók |
| |
| |
| |
| |
| |
 Közlekedés |
| |
| |
| |
| |
| |
 Információs társ. |
| |
| |
 Vállalat |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
 Minőségbiztosítás |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
 EU |
| |
 Egyéb |
| |
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
A szabad európai fuvarozásért Nemzetközi Fuvarozási Fórum Budapesten
Az Európai Unió közúti fuvarozási piacán tapasztalható versenykorlátozó intézkedésekkel kapcsolatos álláspontjaikat egyeztetik a Visegrádi Négyek országaiban működő közúti fuvarozási és személyszállítási vállalkozások meghatározó érdekképviseleti szervezeteinek vezetői április 20-án Budapesten.
cseh CESMAD Bohemia, a szlovák CESMAD Slovakia és a nemzetközi összefogást kezdeményező házigazda Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) magas rangú képviselői áttekintik azokat a várható negatív következményeket, amelyek az EU kiküldetési irányelvének a közúti fuvarozásra és személyszállításra való kiterjesztése jelenthet a kelet-európai fuvarozási vállalkozásokra.
A Visegrádi Négyek országaiban több százezer kamionszerelvény működik. Ez a kapacitás az Európai Unió ellátási láncának fenntartásában nélkülözhetetlen. A Kelet-Európába telepített termelőüzemek alapanyag ellátása és az itt előállított késztermékek piacra juttatásában szinte kizárólag a kelet-európai országok fuvarozói vesznek részt. Ennek a szolgáltatásnak a korlátozása jelentős áremelkedést hozna a közösség országaiban, amelynek keleti felén munkahelyek százezreit sodornának veszélybe.
A Budapesten tárgyalóasztalhoz ülő szervezetek vezetői várhatóan véleményt formálnak majd arról is, hogy a szolgáltatások szabad áramlása elvének technikai akadályaivá váltak-e már a németországi és franciaországi mellett az ausztriai fuvarfeladatok végrehajtásához megkövetelt indokolatlan mértékű adminisztratív terhek.
A többi között kialakítják álláspontjukat a „szociális dömping és tisztességtelen verseny” vádjával kapcsolatban, amit a “közúti szövetséget” kötő nyugat-európai országok fogalmaztak meg a keleti fuvarozókkal szemben, akik a közösségi és nemzeti jogszabályokat követve, jogszerűen végzik tevékenységüket.
(logsped)
2017.04.15.
|
|
|
|
|