Logisztika
     Spedició, Fuvarozás
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódó területek
     Közlekedés
     Információs társadal.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kevesebb reklám, több PR

Kapcsolódó oldal:  



Kevesebb reklámot, több PR-t hoz a válság

Kommunikációs stratégiaváltásra készülnek a pénzügyi szolgáltatók a válság hatására.

A pénzügyi szolgáltatók idén lényegében a tavalyival megegyező nagyságrendben költenek kommunikációra, azonban ezen belül jelentős átcsoportosításokra kerül sor - derül ki a GWC Pénzügyi PR-kommunikációs Ügynökség által végzett felmérésből. A reklámok helyett egyre inkább az indirekt kommunikáció irányába tolódik a hangsúly. Ide tartozik többek között az ismertség növelése, az imázs javítása, valamint a piaci szerep és a kommunikációs aktivitás párhuzamba állítása.

Egyre többen gondolják, hogy a pénzügyi területre jellemző ügyfélközpontú, bizalmi alapú szolgáltatásoknál felértékelődik a szakmai tudást hitelesen bemutató, a tartalomra épülő kommunikáció. A válaszadóknak 70 százaléka vett igénybe bizonyos mértékben tanácsadói közreműködést, s csak 30 százalékuk támaszkodott belső erőforrásra. (NO)
2009.01.15.

KRESZ
KRESZ könyv személygépkocsi-vezetők részére pdf >>>