Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Fotexnet Partnerprogram

Kapcsolódó oldal:  



Fotexnet Partnerprogram

A Fotexnet Áruház október 1-től egyelőre harminc tartalomszolgáltató oldalán indítja el Partneráruházait.

Az e-kereskedelmi programhoz már az indulásnál olyan szolgáltatók csatlakoznak, mint a Népszabadság Online, a HírTv.hu, a LapCom-csoport oldalai, a Premierfilm vagy az Autolabor.
A Fotexnet Áruház Partnerprogramja olyan tartalomszolgáltató website-okra létrehozott forradalmi megoldás, melyeken ezidáig ekereskedelmi

funkció nem volt elérheto?. A tartalomszolgáltatók azon túl, hogy új funkciónak adnak helyet oldalukon, folyamatos bevételi leheto?ségre is szert tesznek mindenféle saját költség vagy munka befektetése nélkül. A 2000-ben megnyílt Fotexnet Áruház az azóta eltelt évek során Magyarország egyik legátfogóbb termékkínálatával rendelkező áruházává fejlődött, ahol közel 50 webáruház 125 000 termékét és szolgáltatását találják meg a látogatók. Egyszerű? és áttekinthető felhasználóbarát felületén jeleníti meg Smart és Standard ügyfeleinek kínálatát, az internetes vásárlásokra fogékony, újonnan belépők kiindulópontjaként.

A Fotexnet Partnerprogram azért jött létre, hogy a Fotexnet Áruházban megjeleno? áruházak egy olyan közönséget érjenek el és szolgálhassanak ki, akikkel a saját felületeiken nem találkoznak. Ez a sem fejlesztési, sem más munkát nem igénylo? forradalmi kereskedelmi platform lehetővé teszi, hogy az áruházak egyszerre több, különböző? profilú és tartalmú online tartalmi website-on jelenjenek meg kínálatukkal, megsokszorozva ezzel lehetőségeiket.

"E-kereskedelmi megoldásaink felhasználói most már több, mint 30 helyen lehetnek jelen egyszerre, mindenfajta addicionális költségek és rizikó nélkül" - mondta Porkoláb Péter, a Fotexnet Kft. ügyvezetője. "Év végig partnereink számát 50 fölé fogjuk bővíteni."

A tartalomszolgáltatók oldalain létrehozott áruházak költség nélküli folyamatos bevételi leheto?séget biztosítanak, mert az oldalon megjelenő termékek megvásárlása után az abból befolyó bevétel meghatározott százalékértéke a tartalomszolgáltatók számára jóváírásra kerül. (logsped)

További információk:




2010.09.27.