Logisztika
     Spedició, Fuvarozás
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódó területek
     Közlekedés
     Információs társadal.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Forward - mert az információ érték

A forward csapata, az elmúlt 5 évben a logisztika, szállítmányozás, gyártás és őrzés területén dolgozott ki működés támogató megoldásokat.



A forward Csapat az elmúlt 5 évben kezdte meg egyedi fejlesztéseit, melynek köszönhetően kialakítottunk egy olyan innovatív rendszert, ami számos nagy működési terület munkáját hivatott támogatni a jövőben. Célunk a biztonsági terület működéstámogatási szerepét erősíteni.

Működés támogató megoldásaink kialakításánál fő szempont volt az élőerős őrzés-védelmi tevékenység modernizációja; támogatva, segítve a szakmában tevékenykedő vagyonvédelmi cégek munkáját. Évekkel ezelött célunk volt hogy a kialakított rendszereinken keresztül sikerüljön lefaragni azt a hátrányt, ami a biztonsági területen fellelhető volt.

Rendszerünk felépítése rugalmasan lett kialakítva, így gyakorlatilag minden szakmai fejlesztési igénynek és egyedi elképzelésnek teret tudunk adni.

Úgy gondoljuk, hogy minden működési területnek partnereivé tudunk válni, nyitott innovatív megoldásainkkal. Az elmúlt évek hasznosan teltek, hiszen több vagyonvédelmi cég és azok szakemberei illetve a magunk közel 15 éves szakmai tapasztalatát bele tudtuk sűríteni abba a megoldásba, amit ma úgy hívunk forward.

Eddigi szakmai megoldásaink

Az alap elképzelés a rendszer tekintetében az volt hogy minden biztonsági őr, a letelepített számítógépen el tudja látni azokat a feladatokat amit a megbízó meghatározott. Az utóbbi hónapokban azon dolgoztunk hogy a feladatok minden ma elérhető platformra kifejlesszük rendszerünket. Legyen szó Windows, Linux,IOS vagy akár Android eszközökről. Tettük ezt annak érdekében, hogy felhasználóink számára a legmegfelelőbb informatikai környezetet tudjuk biztosítani.



Ezzel a koncepcióval lehetőség nyílt arra hogy az informatikára épülő megoldásainkat odavigyük a különböző területeken tevékenykedő biztonsági személyzethez, legyen szó egy számítógépről, vagy akár tábla PC-ről, okostelefonról. Úgy gondoljuk, hogy minden működési területnek partnereivé tudunk válni, nyitott innovatív megoldásainkkal.

A rendszer használata során tapasztalt előnyök:

- drasztikusan lecsökkent a papír és irodaszer felhasználása
- gyorsabb lett a regisztráció
- kialakult egy online kapcsolat a működési területek közt
- azonnal rendelkezésre álló adatok
- visszaellenőrizhető tevékenységek
- biztonságosan tárolt, mentett információk, adatok
- üzleti előny a mindennapokban
Gépjármű nyilvántartás, flotta management

Az eddig a teherportán, papíron vezetett regisztrációt kiválthatja egy elektronikus adatrögzítő megoldással. Az adatok előkeresése néhány másodpercet vesz már csak igénybe. A mobilitásnak köszönhetően annak sincs akadálya, hogy a biztonsági őr a számítógépen történő adatbevitelt a porta épületből kilépve folytassa tovább, így fizikailag is jelen tud lenni egy tevékenységnél. Saját gépjármű flottáját kezelheti a felületen, járművek be illetve kilépését engedélyezheti, tilthatja, gépjárműveivel kapcsolatos egyedi nyilvántartásokat vezethet.



Elektronikus nyilvántartás

Nincs szükség papír alapú nyilvántartásra, a modul segítségével minden adatot, információt rögzíteni tud. A különböző működési területeken a dolgozói vagy éppen a vendégek regisztrációja, az adatok felvezetésével folyamatosan leköti a beléptetést végzőt. Arról nem is beszélve hogy a kézzel felírt adatok kiolvasása, lefűzött archivált dokumentumokból történő előkeresése rendkívül időigényes feladat.

A rendszeren különböző jogosultsági szintek kialakítására van lehetőség, melyhez hozzá lehet rendelni a biztonsági őr részére elvégzésre kiadott feladatokat.

A dolgozóval kapcsolatban nincs szükség a kézzel megírt adatlapok vezetésére sem, rendszerezésére és tárolására.

Gyakorlatilag igény szerint az összes releváns információ rögzítésre kerülhet.Iskolai végzettség,ruházat,elérhetőségek stb..

GPS alapú telephely ellenőrző megoldás

A különböző technológiával működő önálló fizetős vagy eszközvásárlást igénylő szolgáltatásokkal szemben, partnereink igénye alapján kialakítottuk rendszerünk moduljaként az un. "csekkoló" rendszert". Számos fontos elvárás volt a rendszerrel szemben, ezért igyekeztünk minden olyan dolgot figyelembe venni, ami a pontosság iránti elvárások, manipulálhatóság kiszűrése,adatok riportálhatósága.

Nagy előnye a modulnak hogy nem kell külön eszközöket vásárolni, szolgáltatásokat előfizetni. Minden felhasználó számára elérhetővé válik egy rugalmas rendszer, legyen szó bármilyen telephelyről, objektumról, mivel rögzíthetünk 1 vagy akár 100 ellenőrzési pontot is. Meghatározhatjuk a működést, véletlen szerű ellenőrzéseket tervezhetünk.

A biztonsági őr rendszer által adott instrukciókat hajtja végre ellenőrzési körútja során melyhez egy térképes segítség áll rendelkezésére.



Az ellenőrzés a GPS technológián alapuló, helymeghatározással egybekötött ellenőrző pont leolvasással érhető el.



Az ellenőrzések minden esetben riportálhatóak, utólag nem módosíthatóak. Az ellenőrzések teljes részletességgel külön vizsgálhatóak.

GPS alapú szolgálat ellenőrző megoldás

Mi lenne, ha a szolgálat ellenőrzés azonnal elérhető információt adna Ön vagy akár megbízója számára? A GPS adta lehetőségeket ennél a modulnál is alapul vettük.



Ezt a megoldást azért alakítottuk ki, hogy a vagyonvédelemben szolgáltató cégek, ellenőrzéssel megbízott személyei részletes információval tudjanak szolgálni az illetékes vezető munkatársak felé. Minden terület más és más. Mások az elvárások, más a terület jellege, funkciója. Ezért rendszerünk modulja úgy épül fel, hogy ezt a megbízott vezetők személyre tudják szabni bármikor. Egy úgynevezett "checking" lista lapján zajlik az ellenőrzés. Térképes megjelenítés, utólagosan nem módosítható adatok, email értesítés azonnal.



Vezetői hozzáférés

A megbízott vezetők távolról is ellenőrizhetik a személyzet munkáját, rendszeren zajló tevékenységét. Ha csak néhány perce van arra, hogy meggyőződjön munkatársai hogy haladnak az adott feladat elvégzésével, nem kell mást tennie, mint az adott terület tevékenységeibe betekinteni. Legyen az irodájában vagy attól távol, esetleg otthonában.



A vezetők számára kialakított lehetőségeknek köszönhetően bármikor megkaphatja a szükséges információkat email értesítéssel is,ami így talán még kényelmesebb.



(logsped)

További információk:





2015.02.25.