Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kapcsolódó oldal:  



DHL Express 2025-ös Stratégia

Digitalizáció, e-kereskedelem, DHL Express bemutatta 2025-ös stratégiáját.

Évente több, mint 1 milliárd euró befektetéssel, valamint az új, környezetbarát logisztikai központ szolgálatba állításával, a DHL bemutatta terveit a jövőre nézve.



A DHL Express, a világ vezető nemzetközi expressz szolgáltatásokat kínáló vállalata bemutatta a 2025-ös stratégiáját. Digitalizáció, e-kereskedelem és fenntarthatóság, a jövőben ezekre fókuszál a vállalat, teszi mindezt a minőség további fejlődése érdekében. Évente több, mint 1 milliárd euró befektetéssel, valamint az új, korszerű logisztikai központ szolgálatba állításával, a DHL bemutatta terveit a jövőre nézve. A jégenergiát tároló rendszer, ami több, mint 1,3 millió liter tárolására képes és 18 kilométer hosszú csővezetékkel rendelkezik, biztosítja, hogy a létesítmény nyáron hűvös, télen pedig meleg maradjon. A rendszer kombinálja a fűtőpumpa és napelemek együttesét, mely a tetőn elhelyezve teljesen leredukálja az épület károsanyag-kibocsájtását.

"A DHL 50 éve, megalapítása óta, újra és újra nyomot hagy innovatív megoldásaival az expressz szolgáltatások terén. A kölni csomópontunk csupán egy példa a sok közül, mely megmutatja a 2025-ös stratégiánk alapjait" - mondta John Pearson, a DHL Express vezérigazgatója. "Az export és import szakértőjeként, csak úgy tudunk fejlődni, ha biztosítjuk a maximális minőséget. Ennek érdekében több, mint 1 milliárd eurót fektetünk évente munkatársaink tréningjébe, az infrastruktúrába és a digitalizációba. A fő cél, hogy növeljük a szállítmányozási kapacitásunkat az idő érzékeny TDI (Time Definite International) csomagok esetében, annak érdekében, hogy minden ügyfelünk igényeit teljesen ki tudjuk elégíteni. Ugyanakkor folyamatosan fejlesztjük munkafolyamatainkat is. A nemrég kiadott negyedéves eredményeink mutatják, hogy jó irányba haladunk."

A DHL 2019 augusztusában befejezte légi csomópontjának felújítását Köln-Bonn repülőtéren, mely munka 2 éven keresztül zajlott. A létesítmény 15.000 m2 válogató központja, 12.000 m2 raktára és 3.000 m2 irodái, az új technológiáknak köszönhetően óránként több, mint 20.000 szállítmányt képesek kezelni 2,5 kilométer hosszú futószalagon. Számos más technikai elem áll rendelkezésre, többek között 3D-s szkennelők és vákuumos emelők, melyek segítenek mind a 340 munkatársuknak, akik 34 különböző országból érkeztek és ebben a központban dolgoznak.

"A 123 millió eurós befektetés egyértelműen mutatja, hogy komolyan vesszük a fejlődést és a jövőben is arra törekszünk, hogy minél több munkahelyet teremtsünk" - tette hozzá Detlef Schmitz, a DHL Express hub vezetője. "Ez a csomópont még fontosabb lett a DHL nemzetközi hálózatában. Közvetlen útvonal nyílt Hong Kong és Köln között, naponta 28 járat fordul meg a központban és büszkék vagyunk rá, hogy mindehhez korszerű technológiát használunk, mely tovább fokozza a DHL Express világ szintű növekedését."

A DHL Express több, mint 220 országban és helyen van jelen, valamint évente több, mint 400 millió szállítmányt kézbesít. 22 csomópontja világszinten, 260 repülőgéppel és 16 partner légitársasággal végzi napi munkáját, nem kevesebb, mint 500 repülőtéren.
(logsped)

2020.01.07.