Logisztika
     Spedició, Fuvar.
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódók
     Közlekedés
     Információs társ.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kapcsolódó oldal:  



AsiaCenter: kínai, vietnámi, japán, koreai, szingapúri, indonéziai, termékek

AsiaCenter, bevásárlóközpont üzleti célja az, hogy az ázsiai (kínai, vietnámi, japán, koreai, szingapúri, indonéziai, stb.) termékeket bemutassa.

Az AsiaCenter egy többszáz független céget tömörítő kereskedelmi bevásárlóközpont kb. 40.000 m2 üzlethelyiséggel és elegáns környezettel, magas színvonalú infrastruktúrával, logisztikai és banki szolgáltatásokkal. Az egyes üzletek együtt koncentrált kínálati piacot nyújtanak az ideérkező kiskereskedőknek és érdeklődőknek. A többségében Ázsiából származó árukínálat mellett, vannak magyar üzletek hagyományos magyar árukészlettel is.

A komplexum terve ázsiai és európai befektetőcsoportok közös elhatározása alapján született meg. A magyar főváros XV. kerületének dinamikusan fejlődő

részén található impozáns épület 2010-re készül el teljesen, s ekkor Közép- és Kelet-Európa legnagyobb kereskedelmi és kiállítási központja lesz.



Az AsiaCenter üzleti célja az, hogy az ázsiai (kínai, vietnámi, japán, koreai, szingapúri, indonéziai, stb.) termékeket bemutassa az európai viszonteladók számára - azaz biztosítsa az ázsiai áruk európai piacokra való eljuttatását - , valamint az európai termékeket is megismertesse az érdeklődőkkel. A 200 millió eurós befektetéssel megvalósuló vállalkozás nemcsak Magyarország és a főváros gazdasági lehetőségeit növeli, hanem a tervek szerint az európai és az ázsiai, főleg a távol-keleti kereskedelmi kapcsolatokban is minőségi változást hoz.

Az ázsiai és európai termékek egy helyen történő árusítása, bemutatása szükségtelenné teszi a távoli és költséges utazásokat, az üzleti szerződéseket megalapozott információk birtokában helyben meg lehet kötni. Elsődleges cél tehát, hogy az ideiglenes, alkalmi kereskedelmi kapcsolatokon túl az AsiaCenter állandó színteret biztosítson az üzleti élet résztvevőinek.

A 2010-re elkészülő központi épület ad majd helyet a kiállításoknak és a különleges kulturális rendezvényeknek. A kiállítások és kulturális rendezvények célja az ázsiai termékek, hagyományok bemutatása, az ázsiai kultúra ismertebbé tétele az európai ember számára.



"A kereskedelem új dimenziója"

Az 50 milliárd forintos beruházás ötlete néhány évvel ezelőtt pattant ki az osztrák Rudolf A. Riedl és a kínai Song Wu Qiang - nyugatiasított nevén Michael Song - fejéből.

Az AsiaCenter 2003. március 7-én nyitotta meg kapuit Budapesten. A 2001. elején elindult beruházás első ütemében 125 ezer négyzetméter terület készült el, a befektető és többségi tulajdonos STRABAG AG és több száz magyar beszállító cég munkája nyomán. A beruházás második ütemében megvalósuló 80 ezer négyzetméternyi terület a tervek szerint 2010-ben kerül átadásra. (AC) BR>(logsped)

További információk:



2008.10.10..