|
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvar. |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódók |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társ. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Áprilistól kétszintű hitelesítést vezet be az útdíjfizetési szolgáltató
Áprilistól kétszintű ügyfélhitelesítést vezet be a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a weboldalain bankkártyás vásárlásoknál. (MTI)
A NÚSZ Zrt. tájékoztatása szerint az újítást az ügyfelek biztonsága és az esetleges bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében vezetik be. A NÚSZ online felületein tavaly több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre, közel 60 milliárd forint értékben.
A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) az internetes vásárlás idejét. A bank minden egyes e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlási, fizetési tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra.
Az ügyfél - a már megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett - ezzel a kóddal tudja megerősíteni és végrehajtani a NÚSZ online felületein kezdeményezett pénzügyi műveletet, és befejezni az elektronikus fizetést - ismertették.
Felhívták a figyelmet arra: az ügyfeleknek ellenőrizniük kell a kártyakibocsátó bankjuknál megadott telefonszámukat, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.
(logsped)
2019.03.12.
|
|
|
|