FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Közút
|
Kapcsolódó oldal:
|
A díjfizetés ellenében használható autópályákról, autóutakról és főutakról szóló (díjas és díjmentes utak, útszakaszok körét meghatározó) GKM rendelet a korábbi szabályozáshoz képest módosításokat tartalmaz.
(logsped)
2007.03.27.
|
Úthasználati díjat kell fizetni, a 7,5 tonnánál nehezebb teherautók után a cseh utakon
Csehországban a 7,5 tonnánál nehezebb teherautók számára várhatóan már idén júniusban bevezetnek egy speciális úthasználati díjat, a javaslatot most dolgozza ki a kormány - írta a Pravo keddi számában.
A tervek szerint az országba belépő kamionok sofőrjeinek a határon bélyegeket kell vásárolniuk, amelynek ára kilométerenként négy cseh korona (13 eurócent) körül lesz. A külföldi kamionokat a határon regisztrálnák, a belföldi teherautókat az adóbevallás alapján ellenőriznék.
Csehországban 2006. januárban tervezik bevezetni az általános autópálya-használati díjat a nehézgépjárművekre, elsősorban azért, mert az ország idén májusi EU-csatlakozása óta ugrásszerűen megnőtt a teherforgalom.
Csehország határait havonta 700 ezer gépjármű lépi át, számuk az EU-csatlakozás előtt 500 ezer volt
(MTI)
(logsped)
2005.01.19.
|
|
|
|
|