FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Utas tájékoztatás a vonaton
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Utas tájékoztatás a vonaton
elentősen javul a vonatok fedélzetén az utasok tájékoztatása, mert a jövőben a kalauzok SMS-ben kapnak tájékoztatást a vonatok közlekedését esetlegesen kedvezőtlenül befolyásoló eseményekről és a várható következményekről, így azonnal tájékoztatni tudják az utazókat. (MTI)
A jegyvizsgálók szolgálati mobiltelefonjaikon szöveges üzenetben kapják meg a legfontosabb információkat a fennakadás okáról, továbbá az akadályoztatás elhárításának időigényéről és a késés várható mértékéről. Ennek célja, hogy utazószemélyzet és így az utasok menet közbeni tájékoztatása jelentős mértékben javuljon.
A vasúttársaság a vonaton utazókat egyúttal arra is biztatja, hogy már egy hosszabb, a menetrendtől eltérő megállás esetén is kérjenek információt a vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgálóktól.
(logsped)
2012.05.03.
|
|
|
|
|