FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Nem lesznek sárga taxik vidéken
Nem lesz egységes áruk sem. Viszont megszűnnek a nagyobb taxik, nehezítenék az Uber használatát. (NSZ)
A kormány szerint országosan nem lesz jó ötlet, amit Budapesten kötelezően bevezettek. Azaz egyrészt nem lesz kötelező áremeléssel egybekötött egységes ára szolgáltatásnak országosan, írja a Népszabadság egy minisztériumi tervezetre hivatkozva.
Volt olyan terv, hogy legfeljebb hét éves kocsival lehessen taxizni, de ezt megakadályozta a minisztériumnál a 10-12 ezer taxis azzal, hogy a legtöbb érintettnek nem lenne pénze lecserélni a kocsiját. Ezért legfeljebb tízéves lehet majd egy taxi Magyarországon, ahogy most Budapesten is áll a szabályozásban.
Maximálnák a szállítható utasok számát is, hatban, így a kisbuszos taxiknak vége.
Az Uber és társainak működését is megnehezítik, ugyanis engedélykötelessé válik a fuvarszervezés
(logsped)
2015.02.20.
|
|
|
|
|