FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Megkezdődött az M0 hátralévő szakaszának a kiszélesítése
Az M0 autópálya M7 és M1 autópályák közötti szakaszának a kiszélesítését megkezdte a tendernyertes Betonútépítő Zrt. - jelentette be pénteken a helyszínen Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs vezetője. (MTI)
A jövő őszre befejeződő, 2,7 kilométer hosszban, kétszer három sávosra szélesedő autópálya kivitelezési költsége nettó 6 milliárd forint - tette hozzá a kommunikációs vezető.
A szóban forgó szakaszon 45 ezer köbméter töltést építenek, míg a bevágásból 75 ezer köbméter földet termelnek ki.
Szeptember elejétől, a meglévő bal pályán sávszűkítések lesznek. Marad a kétszer két sáv, de egyes sávok szűkebbek lesznek - hívta fel a figyelmet Loppert Dániel, hozzátéve azt, hogy a sebesség a jelenlegi 80-ról 60 kilométerre csökken óránként.
A projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósul meg. A M0-ás déli szakaszának ezen a kis részén a munkát eredetileg a Tópark projekt beruházója vállalta. A válság miatt azonban leállt a beruházás, így elmaradt az autópálya szélesítése is. Ezt pótolja most a NIF.
(logsped)
2014.08.17.
|
|
|
|
|