Logisztika
     Spedició, Fuvarozás
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódó területek
     Közlekedés
     Információs társadal.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kapcsolódó oldal:  



Hyundai Heavy Industries és Scania együttműködés

Az új együttműködési megállapodás keretében a Scania motorokat szállít majd a Hyundai Heavy Industries vállalat nagy kotrógépeihez és gumikerekes rakodógépeihez.

Az együttműködés keretében a Scania a 9, 13 és 16 literes motorjainak teljes választékából szállít majd erőforrásokat új partnerének. Kiemelt figyelmet kap a jelenlegi legszigorúbb károsanyag-kibocsátási norma, a Tier 4f teljesítése. Ezenkívül Tier 2 és Tier 3 szabvány szerinti minősítésű gépeket is bemutatnak majd.

Az első Scania motorral ellátott Hyundai építőipari gép a piacon a HX520 kotrógép. Ebbe egy 13 literes Scania Tier 4f erőforrás kerül, 331 kilowatt (450 lóerő) legnagyobb teljesítménnyel.



Per Nielsen, a Scania Motorok kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsere elmondta, hogy a HX520 kotrógépet Párizsban, az Intermat építőipari szakkiállításon mutatták be április végén.

"Nagy örömmel jelentjük be partneri megállapodásunkat a Hyundai Heavy Industries vállalattal." - mondta. "A fejlesztés során nagyon szorosan együttműködve dolgoztunk a Hyundai vállalattal. Úgy módosítottuk motorjainkat, hogy megfeleljenek a Hyundai gépekben való alkalmazáshoz, különös figyelmet fordítva az üzemanyag-fogyasztásra, a hatékonyságra és a teljes körű üzemeltetési költségekre."

További három Scania motorral hajtott kotrógépet is bemutatnak majd: a HX480-at, 13 literes erőforrással, valamint a HX700-at és a HX900-at, 16 literes, V8-as motorral. Két gumikerekes rakodógépet bevezetését is tervezik: a HL970-at és a HL980-at, 9, illetve 13 literes motorral.

A Hyundai Heavy Industries megbízhatóságuk, tartósságuk, megnövelt teljesítményük és kiváló minőségük miatt választotta a Scania motorokat, amelyek a várakozások szerint növelik majd a kotrógépek, illetve a gumikerekes rakodógépek értékesítési mutatóit. A vállalat ezenkívül az üzemanyag-hatékonyság javulását várja, az üzemeltetés jellegétől függő mértékben (2%-10%).
(logsped)

2014.03.17.