FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvar. |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódók |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társ. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Első vezetőfülke nélkül közlekedő szerelvény az M4 vonalon
Ma reggeltől a fővárosban közlekedőknek egyedülálló utazási élményben lehet részük: forgalomba áll az első olyan szerelvény az M4 vonalon, melynek ideiglenes vezetőfülkéinek elbontásával a vonat szélvédőjén keresztül különleges rálátás nyílik a metróalagútra. (BKV)
A vezetőfülkék elbontásának következtében a fülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés eltűnt, így a vonat befogadóképessége kismértékben megnövekedett. A vezetőpult és az azon található kezelőszervek - a jelenlegi állapotnak megfelelően - megmaradtak, azonban egy zárható fedél takarja azokat. A vezetőfülkék elbontása folyamatosan történik, amelynek eredményeképpen várhatóan az év végéig az utolsó vezetőfülke nélküli szerelvény is forgalomba áll majd.
Igazi különlegességgel gazdagodik Fővárosunk közösségi közlekedése, amely méltán tarthat számot a nagyközönség figyelmére. A szakvélemények, illetve a nemzetközi tapasztalatok egyértelműen azt mutatják, hogy az automata üzemmód - többek között az emberi mulasztás lehetőségének kizárásával - lényegesen biztonságosabb a hagyományos vonatvezérlésnél, nem véletlen tehát, hogy a világ és Európa számos nagyvárosában üzemel már automata metró, az utasok legnagyobb megelégedésére.
(logsped)
2016.06.23.
|
|
|
|