LogSped  
  LogSped LOGISZTIKA, SZÁLLÍTMÁNYOZÁS és FUVAROZÁS

FŐOLDAL
   Logisztika
    Logisztika
    Agrárlogisztika
    Inverzlogisztika
    Raktározás
    Anyagmozgatás,
    Csomagolás
    Logisztikai Szolgáltató  
    Központok
    Ipari Parkok
   Spedició, Fuvarozás
    Szállítmányozás  
    Szállítás, Fuvarozás
    Kombinált fuvarozás
    Expressz fuvarozás
    Fuvarbörze
    Fuvarbörze kínálat
    Közúti Érdekképviselet
   eTudakozók
    eFuvarinfo
    eSzolgáltatás
   Térszerkezet
    Régiók
    Kistérségek
    Önkormányzatok
   Kapcsolódó területek
    Ingatlan
    Pályázat
    Biztosítás
    Vám
    GPS
   Közlekedés
    Vasút
    Vasúti járművek
    Közút
    Hajózás
    Repülés
   Információs társadalom
    Információs társadalom
    eÜgyintézés
   Vállalat
    Vállalatirányítás
    Virtuális Vállalat
    PR
    Marketing
    Reklám
    Call Center, CRM
    eKereskedelem
    Kereskedelmi hálózat
    Franchise
    Piacterek
    Állás
    Távmunka
    Oktatás
   Minőségbiztosítás
    Minőségbiztosítás
    ISO 9000
    QS 9000
    ISO 14000
    TQM
    HACCP
    CMM
    TÜV
   EU
    Európai unió
   Egyéb
      Linkgyűjtemény menü
      Rendezvények
      Archívum
      Oldaltérkép

Contact Center

Modernizálták az APEH budapesti Contact Centerét

Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve, új helyszínen fogadják és kezelik az ügyfelek megkereséseit az adóhivatal budapesti Contact Centerének munkatársai - mondta el az InfoRádiónak az APEH elnöke. Szikora János hozzátette: a legtöbb kérdés az elektronikus adatszolgáltatással kapcsolatban érkezik az ügyfélszolgálatokhoz.

Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve, új helyszínen fogadják és kezelik az ügyfelek megkereséseit az adóhivatal budapesti Contact Centerének munkatársai - közölte Szikora János.

Az APEH elnöke hangsúlyozta, hogy az egységes országos hálózatot alkotó hét regionális központban 225 munkatárs fogadja az adófizetők kérdéseit.

Idén már több mint 500 ezer kérdésre válaszoltak az APEH munkatársai, nyáron naponta átlagosan 2 ezer, a bevallási időszakban napi több mint 3 ezer kérdés érkezik, a februári csúcsidőszakban pedig napi 11 ezerre is volt példa - tette hozzá Szikora János.

Az adóhivatal elnöke közölte: bevallási időszakban 50-100 hívást fogadnak naponta, egy adózóra 4-10 perc jut. A Contact Centerek telefonszáma helyi tarifával hívható. E-mail-ben és levélben is lehet kérdezni az APEH munkatársaitól.

A legtöbb kérdés az elektronikus bevallás és szabályozás, valamint az szja és a tb kapcsán érkezett - mondta el Szikora János. (IR)
2008. 09. 19.

Hirdessen Ön is itt eTarget linkek létrehozása  
  Hírlevél kérés  

LogSped
Tel.: 06/62/314-692, 06/62/449-783
Mobil: 06/30/380-7333
E-mail:logsped@logsped.hu
Copyright © LogSped