Logisztika
     Spedició, Fuvarozás
     eTudakozók
     Térszerkezet
     Kapcsolódó területek
     Közlekedés
     Információs társadal.
     Vállalat
     Minőségbiztosítás
     EU
     Egyéb

Kapcsolódó oldal:  



Bővítette call centerét a Magyar Államkincstár

A Magyar Államkincstár szerteágazó tevékenységéhez kötődő szolgáltatások elérését könnyíti meg a szervezet Egerben működő országos call centerének 14 millió forintból megvalósult bővítése - mondta Dancsó József, a Magyar Államkincstár elnöke Egerben. (MTI)

A több százezer ügyfelet kiszolgáló, évente mintegy 2,5 millió telefonhívást lebonyolító és 33 ezer e-mailes megkeresésre válaszoló telefonos szolgálat egyebek mellett családtámogatási, energiaár-támogatási és értékpapír-forgalmazási ügyekben is segíti az embereket - hangoztatta Dancsó József.

Az elnök közlése szerint a call center bővítésével 15 új munkahelyet teremtettek, így már 43-an dolgoznak a központban. Az új munkatársak képzése július 1-jével kezdődött meg, jelenleg a betanulás zajlik, augusztus végétől pedig már ők is "élesben" informálják majd az ügyfeleket.

Dancsó József kitért arra is, hogy az egri beruházás nem merült ki a call center bővítésében: a Magyar Államkincstár Heves Megyei Igazgatóságának épületében egy hatvan férőhelyes oktatótermet is kialakítottak 30 millió forintért.

Az elnök elmondta: az államkincstárnak ugyancsak fontos, hogy minél több helyen tudják értékesíteni a Babakötvényeket, illetve az állampapírokat. Ennek a stratégiának megfelelően rövidesen 24 új értékesítési pontot nyitnak meg az országban.
(logsped)

2014.03.17.