Jegyet és bérletet is árusító ügyfélközpontot nyitott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Liszt Ferenc-repülőtéren, tájékoztatást adnak a közlekedési lehetőségekről, információs kiadványokat biztosítanak a Budapestre látogatóknak.(MTI)
A BKK hétfői, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a 2B terminál érkezési oldalán már működik az ügyfélközpont, amelynek párja a 2A terminálon az érkezési előtér korszerűsítése után kapja meg végső helyét 2014 elején, addig a terminálon ideiglenes pult üzemel.
Eddig nem volt jegy- és bérletértékesítés, illetve ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat a nemzetközi repülőtéren. Mostantól a 2B terminálon a hét minden napján 6.35-től 22.15-ig, a 2A terminálon pedig 8.45 és 20.20 között tartanak nyitva az információs irodák.
A reptéri ügyfélpontok az elsők azon ügyfélközpontok sorában, amelyeket 2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain létesít a BKK. Ezek az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen ezek a helyszínek mindenben alkalmasak lesznek az újonnan bevezetendő jegyrendszer igényeinek.
BKK Ügyfélpont
Budapest, XVIII. kerület, Liszt Ferenc Repülőtér
2A terminál, érkezési szint
2B terminál, érkezési szint
(logsped)
További információk:
2013.09.23.